Las Vegas heeft sinds haar beginjaren een zeer interessante en indrukwekkende reputatie gehad! Een echt paradijs voor volwassenen met nachtclubs, poolparty’s en de wereldberoemde slogan “What Happens in Vegas, Stays in Vegas”. Maar wie mag de eer opstrijken voor deze slogan?Het verhaal achter “What happens in Vegas, stays in Vegas”
Het reclamebureau R&R Partners! Zij brachten deze slogan op de markt en het werd één van de meest succesvolle marketingcampagnes in de toeristische sector. De campagne werd gelanceerd om het imago en het merk van Las Vegas buiten het Wilde Westen, gokken en gezinsvriendelijke activiteiten te diversifiëren.
Met de slogan wordt het accent gelegd op de vrijheid die de bezoekers hebben tijdens hun verblijf in Las Vegas. Er wordt aangespoord te geloven dat je in Las Vegas alles kan doen wat je wil en zijn wie je wil. Aangezien Las Vegas economisch sterk afhankelijk is van het toerisme is het van uiterst belang om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn voor toeristen. En wat is er aantrekkelijker dan een plaats waar al jouw geheimen veilig zijn?